onsdag 18. februar 2009

Kjedelige dager og ny blogg!

Det begynner å bli skikkelig kjipern å gå her hjemme...
Kan godt forstå at de som er langtidssykemeldt blir litt fortvilet. Selv kjenner jeg at det blir fryktelig kjedelig å gå hjemme når det ikke er mye en kan få gjort.
Jeg har for eks. lyst til å male gangen - men det nytter jo ikke med nakkeproblemer. Har også noen dører her hjemme som trenger å bli hvite - men det er de fremdeles ikke. Ikke kan jeg sitte lenge på pc'en over lang tid, heller - så da blir det mye tid sammen med Stieg. Vi har kommet ganske langt nå, men begynner ikke å nærme oss slutten. Godt er det - så har jeg noen å holde meg opptatt med!

Idag ville lillesnupp være hjemme sammen med meg, og det har vært deilig. Vi har laget såpestykker med glitter og vi har laget lunsjmuffins. Vi har tegnet og lekt med Bratz... Og sett på film. har på følelsen at stumpen begynner å bli litt flat - jeg GLEDER meg virkelig til jeg kan få vært litt i aktivitet igjen!

Men så : noen av dere har sikkert fått med dere at jeg er glad i å lage mat? Hadde jeg visst at jeg skulle få en slik forkjærlighet til den kunsten, så kanskje jeg hadde tatt en utdannelse i faget lang tid tilbake... (Jada, jeg vet at det ikke er for sent - men skole nå er uaktuelt! Brevkurs i kokkekunst eller konditoryrket - DET hadde vært tingen!!!)
Jeg har nemlig laget meg en ny blogg idag! Sjekk ut Hobby-Kokken og lagre den som en favoritt! Her kommer det oppskrifter på mye og mangt, det er bare å ta turen inn for gode tips og idéer! Hittil er det ikke skrevet så mye, men det kommer seg snart! Selvsagt tar jeg imot tilbakemeldinger dersom du har forsøkt noen av oppskriftene mine!!!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...