mandag 5. desember 2011

Mandag 5. desember - nettkalendere!

Så har vi kommet helt til 5.desember! Null snø i sikte, men det er minusgrader der ute, så man øyner jo kanskje et lite håp???

Idag undrer jeg litt... Det er jo et HAV av julekalendere der ute på nett - hvilke bare MÅ dere innom hver dag?
Selv er jeg innom OSLo Lufthavn Gardermoen, BR Leker, Apotek1 bare for å nevne noen...

Skulle dere ennå ikke ha funnet en kalender dere liker, kan sjansen være stor for at dere finner en her : JULEKALENDERE 2011

Ønsker alle en fab dag!

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Takk for tips, jeg har faktisk ikke blitt med på noen nettkalendere i år - hittil.

Familien Furu sa...

Hei hei

Jeg har ikke vært innom noen kalendere - men jeg tar turen nå :)

Takk for tips,
ønsker deg en flott dag
klem klem

Hagen i Grubba sa...

Hei! Jeg har ingen julekalender å tilby mine kunder i år, men må vel finne på noen andre sprell etterhvert :) Personlig følger jeg ingen i år, er sååååå mange der ute at jeg går meg blind :)

fru vims sa...

er ikke noe særlig på julekalendere i år, er blitt for mange ;)

han tegnemannen så jeg på tv for ikke så lenge siden. flik ja!
men si meg... tegner han både med høyre og venstre hånd?