søndag 18. desember 2011

18. desember - Rocky Road...

Hehe, jeg har IKKE tenkt å la sjanse gå ifra meg... 

Men før jeg dristet meg på den humpete veien, så var det dags for at pepperkakeinnbyggerne våre skulle ta turen opp i boksen sin. Her ser dere første dose! (Ser litt tynt ut, men det kommer flere!) Iår har morsan i heimen tatt den smarte varianten - og handlet ferdig deig i butikken. Skulle vel eeeegentlig ha hatt den fra et visst GUL/BLÅTT varuhus (nei - ikke Ullared) - men det nedi veien. Niks - slik ble det ikke. Jeg vet nemlig at jeg drar med meg altfor mye annet når jeg er der, så da hadde det blitt DYRE pepperkaker!
Jeg skal slafse i meg alt jeg kan av sukker og sjokolade frem til julen er over, så da kan jeg ikke styre unne litt Rocky Road, jeg heller.Her er altså "gjurpa" mi... Har sett så mange forskjellige oppskrifter nå, med både sirup og kondensert melk og diverse andre ting- at jeg rett og slett valgte min egen greie... Så får vi se hvordan det smaker. Kalorifattig er den neppe uansett... hehe.

Straks skal jeg og Snupsi ut og spise på Peppes, det skal bli digg...
Ha en finfin ettermiddag!


1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

herlig! mIn rocky er det for mye dumble i, men fansiken så god!!

klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...