fredag 16. desember 2011

16. desember - bruk av nisselue!

Pjuh - to hektiske dager = null blogging! Beklager det!

Men altså - man ligger jo ikke på latsiden! 
Forrige dagen var det juleavslutning for 2A og igår skulle det angivelig vært
Jul i Blåfjell-teater, men der måtte morsan holde seg hjemme...
Men Snupsi var med - og kom strålende fornøyd hjem, sent på kvelden!

Og så var det litt nisseluebruk fra min side, da. 
Etter at en viss skole's rektor hadde en klønete uttalelse,
tenkte jeg at det var greit å ta nisseluen frem. Ja til norske tadisjoner!
I etterkant (sånn man får tenkt seg om litt) så får man høre at det 
gjort i beste mening for å beskytte de norske barna som ikke feirer jul...

Jeg har nå trukket nisseluen på - og akter å bruke den frem til jul.
En pappa kommenterte på Fjesboka at han tok poenget mitt. Han skjønte at det regnet... 
Hehe.

Glad dag ønskes alle!

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Søteste nissemor! Håper Snupsi har blitt frisk igjen, men nå har dere vel gjort unna sykdom før jul eller? Måtte dagen bli fin uansett farge!

Elins reiseblogg sa...

Takk for glad-dag hilsen! Det samme ønsker jeg deg :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...