tirsdag 1. februar 2011

Tøff tapet til barnerommet!

Jada, jeg vet at jeg må høres litt schizo ut når jeg blogger om bare sorgen i ett innlegg og så om tapet i et annet... Men i min surfing på nett kom jeg borti denne kule tapeten til barnerom!
Den heter Join The Dots - og man kan vel bare tenke seg hva det går ut på... Tenk så artig å sette opp en hel vegg "med blanke ark" og la barnet få utfolde seg!
Hadde det ikke vært for at snupsi fikk panelplater på rommet da det ble pusset opp i fjor, så hadde dette vært en knallidé å gå for!
Og hvor kan man få tak i den? Jo, på en av mine favorittsider : Cox And Cox !

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...