søndag 20. februar 2011

Cupcakes!

Så var det jammen gått en uke siden sist... Hektiske uker bare raser forbi! Men det er greit - for da kommer våren raskere... Ikke det at det teller akkurat idag, for på tempraturmåleren på pc'n min idag, står det -24... Ugg. Jeg vil ha vår nå! Og det er vel fler med meg som vil ha det, kanskje???
 Jeg har kommet såpass i planleggingen til snuppis at det blir hos Build-a-Bear. Ikke så veldig originalt, men praktisk da vi har en butikk som er lokalisert på et av kjøpesenterne like i nærheten... Og det blir ikke mindre enn 15 jenter som skal dit! Snuppis gleder seg som bare det...
Jeg har da begynt å tenke på serveringen... For med den gjengen av jenter, på en ettermiddag - midt i uken, blir det neppe til til meget bespisning når alle jentene skal få laget hver sin bamse.
Så jeg tenker enkelt og greit at det blir cupcakes og god drikke til selskapet når vi alle er ferdige og skal åpne pakker. Og jeg har søkt på nett etter cupcakes, og det må bare tilstås at jeg i allefall skal teste ut litt baking idag! Det er jo bare sååå mye lekkert og dekorativt der ute!
Men før teste-kaker skal prøvesmakes, skal mor selv en tur på SATS og bli kvitt noen kalorier - slik at man kan fylle på med nye...

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Jeg ble sulten, men har vært på SATS så jeg melder meg som prøvekanin!

Supersnuppa sa...

Nam nam, det ser deilig ut!

Build a bear? Aldri hørt om...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...