fredag 3. desember 2010

Fridag idag!


Idag er det fridag på meg! Det er kjempedeilig - kanskje man kan få heimen i fin skikk før helgen?

Skal straks kaste meg over bakebollen her hjemme, må få litt juleduft i huset...

Så var det pelsdotten, da!
Han kommer til oss om nøyaktig en uke og vi gleder oss helmax begge to! Litt småtteri har vi allerede kjøpt inn, og mer kommer!


Men altså : han skal hete Balder! Det var egentlig allerede bestemt på mandag, det.
Så her har dere et rykende ferskt bilde av Balder-bamsen vår... *sukk*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så nusselig hund.
Kos deg med baking.
Klem:)

Anonym sa...

Så flott at du er kommet såå langt.

Supersnuppa sa...

Så søt han er! Nå blir det en ny og hektisk tilværelse, kan jeg tenke meg. Min lille frøken elsker hunden vår, Storm. Det er lillebroren hennes, det er opplest og vedtatt! Alle vet det og ingen krangler på det:-)

Hunder gjør sitt på husarbeidsfronten, men de gir mye i form av kos og turglede. Gled dere!

Hvilken rase er det forresten? Ser ut som en liten selskapshund. Vi har jo en superstresset Gordonsetter som krever enormt med mosjon, karakteristikker som for øvrig passer godt på Supermannen også;)

Nå må kanskje du også invistere i selvgående robotstøvsuger for å ta knekken på hundehår;-) Eller kanskje den ikke røyter så mye?

Balder er et pent navn, bedre enn de andre forslagene.

Ha ei finfin helg!

Olstad sa...

åhhh det var en veldig koselig hund. Gratulerer. Det blir artig å se bilder av fremover. Ha en fin helg og hils frøkna.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...