fredag 31. juli 2009

Jeg trenger hjelp av dere!!!

Jeg trenger sårt hjelp av dere bloggdamer der ute!!!
Idag solgte jeg sofaen min (vel og bra, det!) og så lykkelig og glad sjekker jeg Ikea for sofaen jeg har tenkt på nå en lengre stund... Og hva skjer??? Joda - det er TOMT på lager eller retter sagt utgått! Og det er KRISE!!! Trekket til sofaen finnes på Forus i Stavanger og trekket til stolen finnes i Trondheim... Er det noen av dere bloggdamer som skal på Ikea og kan shoppe med til meg???
Trekket heter Sigsta Multi og ser slik ut :


Trekket til stolen (i Trondheim) er i samme - og er til denne modellen.
Håper noen av dere kan forbarme dere over meg og hjelpe meg litt!
For ellers tror jeg jaggu at jeg ender opp med en lyseråååssa soofffa....

8 kommentarer:

Anonym sa...

heisann,
så kjedelig når trekket har utgått som man vil ha!
Men du rosa er jo ikke så dumt det heller?
Eller helt hvit (belkinge hvit)
Håper det ordner seg!

Rådyrveien sa...

Hei'sann!
Takk for hyggelig kommentar. Ja, Sponvika er et koselig sted. Trives godt der.
Synd det der med sofatrekket, da. Håper det ordner seg for deg.
Har vært innom deg flere ganger, men så var det det med å være flink til å kommentere, da. Nå får jeg bli enda bedre og legger deg i blogglisten min jeg og. Koselig med nye bekjentskaper.
GOD HELG!
-Hilde

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg. Var nettopp inne på Ikea Forus å sjekka men de er tom på lager der også. Ellers så skulle jeg hatt kjøpt til deg og sendt med posten.
Ring Ikea og hør om de har et par utstillings sofaer med det trekket. Bare et lite tips:)
Klem:)

Drømmen om en eplehage sa...

Heia, jeg er endelig tilbake i bloggverdene etter en helt uplanlagt pause. Pausen var god, men det er bedre å være tilbake ;)

Skal det trekket gå ut???? Så i katalogen for 2010 i går og der var det blomstrede trekket hvertfall. Men det var den amerikanske katalogen da, så kanskje de ikke har samme utvalget her. Håper noen kan hjelpe deg! Vi bor 5t unna, men hvis ikke hadde jeg tatt turen kun for deg. Vet AKKURAT hvor ærgelig det er når slikt skjer.

Håper dagene er gode og at dere koser dere!

Varm klem fra Tove

Ingunn sa...

Håper du fikk stoffet tilsendt når du ringte Ikea!

Hilsen ingunn

Ingunn sa...

Eller hva med denne fargen:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/StockAvailSearchForm?storeId=16&langId=-14&productId=134389

toftaholm blå?

Håer det ordner seg for deg.

Ingunn

Shirley sa...

Heisann! Sko hatt fonne bloggen din litt før, va just innom IKEA Forus i forrige veka.....men nå ser eg jo at Prinsesse Elin allerede har sjekka for deg.... :-(
Noge har dei i årevis, men når ein endelig finner ut at de sko ein hatt, ja då har dei slutta me de....Eg hadde endelig tatt spanderboksene på og ville kjøpa kvite trekk te spisestolane våre - men neida, då va de kun stripete knallfargar å oppdriva....Lykke te!

Anja Holt sa...

Noe så irriterende... håper det løser seg snart!!!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...