tirsdag 21. juli 2009

Gårsdagen...

Pjuh - sier jeg bare etter gårsdagens utflukt...
Det var jo ingen, absolutt INGEN andre mennesker på Ikea enn oss... Tror jeg aldri har sett så mange der, jeg! Men snupsi og jeg var innstilt på å ta det som en utflukt, vi hadde hele dagen til rådighet.
Det ble nye kjøkkenglass (og små shotsglass til bamse og dukkelise), stearinglys med matchende servietter, hyller (som jeg egentlig bare skulle ha), madrass til snupsi sin seng og ingen Løvbergs kaffe... De hadde byttet ut med merket UTZ, og det hadde jeg rett og slett glemt. Da blir det heller kaffehansling på neste harrytur. Og så ble det kanelboller og Lingon-kaka... Og Ikea bokstavkjeks! *fnis* Unnskyldningen for det? Jo, bamse hadde bursdag - så vi skulle hjem og feire!
Men når man så kom hjem, så var det ommøblering på snupsi sitt rom som sto på tapeten. Jenta hadde blitt for lang for sengen sin, så den måtte bygges ut. Og da ble hele strukturen i rommet feil - så vi måtte gjøre om. 3 timer senere og 2 søplesekker med bamser og annet som skal på loftet, var hun lykkelig over å kunne prøveligge en stoooor seng!
Så idag : fyrioterapi og bamsebursdag! Hipp hurra - for en herlig kombinasjon!
Og bilder kommer senere!
Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Det var såvidt vi fikk plass på ikea.. men det var kort kø i soffa avdelingen når vi var der... soffa skulle vi ha men ikke i går... hahaha godt det var hjemkjøring for da hadde mannen ingen unnskyldning!!!

nå står hytta for tur..
klem

Anja Holt sa...

Synes alltid det er fullt på IEKA, jeg? Og om det er få I butikken er det fullt I kassa....

Og hipp hurra for bjørnen som har bursda' - bursdag- hipp hurra for bjørnen - bjørnen som har bursda' bursda' - gratulerere med daaaaagen!

Ja, jeg har sett på Bjørnen i det blå huset og er totalt miljøskadd...

Kaos eller ro? sa...

Høyrets ut som ein interessant dag. Gratulere med dagen til bamse og gratulere med nytt rom til jenta di.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...