mandag 5. desember 2011

Mandag 5. desember - nettkalendere!

Så har vi kommet helt til 5.desember! Null snø i sikte, men det er minusgrader der ute, så man øyner jo kanskje et lite håp???

Idag undrer jeg litt... Det er jo et HAV av julekalendere der ute på nett - hvilke bare MÅ dere innom hver dag?
Selv er jeg innom OSLo Lufthavn Gardermoen, BR Leker, Apotek1 bare for å nevne noen...

Skulle dere ennå ikke ha funnet en kalender dere liker, kan sjansen være stor for at dere finner en her : JULEKALENDERE 2011

Ønsker alle en fab dag!

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Takk for tips, jeg har faktisk ikke blitt med på noen nettkalendere i år - hittil.

Veien til frihet sa...

Hei hei

Jeg har ikke vært innom noen kalendere - men jeg tar turen nå :)

Takk for tips,
ønsker deg en flott dag
klem klem

Elins reiseblogg sa...

Hei! Jeg har ingen julekalender å tilby mine kunder i år, men må vel finne på noen andre sprell etterhvert :) Personlig følger jeg ingen i år, er sååååå mange der ute at jeg går meg blind :)

fru vims sa...

er ikke noe særlig på julekalendere i år, er blitt for mange ;)

han tegnemannen så jeg på tv for ikke så lenge siden. flik ja!
men si meg... tegner han både med høyre og venstre hånd?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...