torsdag 1. desember 2011

1. desember 2011


Her kommer en liten julekalender fra meg...
Ikke stort å skryte av - bare et lite forsøk på å klare å blogge litt
i desember hver eneste dag... Det i seg selv er jo en prøvelse!

Bildet over er fra frokoststunden vår her i heimen. Alle lys på kjøkkenet var av,
og vi koste oss med det ene adventslyset vi hadde tent. Var sååå kos, atte! 
Og så fikk vi med oss litt Jul i Blåfjell før vi dro avsted til skole og jobb!

På vei til jobb ble det action! På min vei så jeg en bil som hadde dratt alvorlig
av veien, og da mener jeg skikkelig ALVORLIG. Se HER!
Jeg gjorde min borgerplikt og ringte både politi og den lokale avisen. Hehe...

Vi har også fått en forsmak på julen 
(til tross for at snøen uteblir og våren kanskje er i anmars?)
Det har nemlig vært juleavslutning på fotballen til Snupsi. 
Akk så moro med nisseluer, kaffe, saft og kaker!

2 kommentarer:

Bossa sa...

Hei på deg. Så ekkelt med den bilen da. Er det noe jeg er veldig redd for når det gjelder å kjøre bil, så er det å komme oppi noe slikt.Men, jeg hadde jo måttet gjort borgerplikten min jeg også.
Ha en videre fin 1. desember. Klem:O)

Fru Fjeldhammer sa...

Veldig koselig! Skjønner du har hatt en spennende dag... flink du var!

Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...