søndag 11. desember 2011

Dorothea - ønskebutikken...

Jepp, da blir det et blogginnlegg om favorittbutikken min... Jeg er så heldig å bo "rett-oppi-bakken" fra det lokale senteret, hvor butikken Dorothea ligger.
Det er en drøm å komme inn i denne butikken... Klær og interiør, godt mixet sammen. Masse på en plass! I denne butikken kan jeg rett og slett handle alt! Det stopper seg selv, litt sånn økonomisk - for det er bare sååå mye fint der! 


Jentene på Dorothea er bare sååå på service! Men så er også mottoet at alle skal føle seg som en prinsesse - og det gjør man jammen, så godt som man blir tatt vare på der... Man kan sagtens stå i prøverommet mens jentene bokstavelig talt LØPER rundt og forsøker å finnet det rette antrekket til deg! Og det som også er bra, de sier ifra om det kanskje ikke er helt optimalt! Bloggen til Dorothea følger jeg jevnlig, den ligger på bloggrollen min - slik at jeg ikke unngår å se når det har kommet no' nytt. Du finner også Dorothea på Facebook - det er bare å gå inn på siden å trykke LIKE!

Så var det å skrive en liten ønskeliste da... Neimen ikke lett, når man kan tenke seg det meste i butikken!

Rødt - lekkert..
Snupsi finner antrekk i barnestørrelser!
Men altså, jeg ønsker meg så gjerne et fint antrekk med masse volanger og underkjole. En ytterjakke er ei heller å forakte. Greengate i lilla eller rødt. Støvler fra Ilse Jacobsen. Bare for å nevne noe! Det blir litt sånn Ole Brummsk : Jatakk, begge deler...Eller alt på en gang...
Zink og lilla Greengate...


Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...