lørdag 29. oktober 2011

Før og nå!


Endelig har jeg tatt mot til meg!
Og FARGET HÅRET! Har lenge hatt lyst til å gjøre det, og forrige fredag tok jeg tøffen fatt - og klippet av og farget håret! Klippet jo håret når jeg var i Spania, og var egentlig godt fornøyd med det. Men da det var på tide å ta turen til frissan igjen, så var det rett og tid for å bli brunette!
Så slik så jeg ut med lyse lokker - for så å bli smart med brunt kort hår.
Det rare er at akkurat nå er jeg strålende fornøyd med min nye hårfarge, men jeg kjenner meg selv rett - når sommeren kommer, så blir man vel lysere igjen...


God lørdag alle sammen! Jeg skal på venninnebesøk og kose meg med god mat og Cava!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så din du ble. Stor forandring.

Mamsens hus sa...

Kjempefin ble du. :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...