tirsdag 30. juni 2009

Tattisser...

Idag er det tanker om tattisser som opptar meg...
Jeg fikk min aller første tatovering for flere år tilbake - det er en som jeg har tegnet selv. To delfiner som hopper ned i et vann, og om man går litt unna - så ser man at det er et ansikt til en maorifigur. Den er jeg fryktelig stolt av og har ikke angret et sekund. Meeen - den sitter nederst på korsryggen, og det er jo kjedelig å aldri få sett den.

Så da jeg var i Thailand sist, så ble det en ny. Veldig impulsivt gjort, men jeg er superfornøyd med den også! Her ble det brukt den gamle tradisjonsmetoden - bamboo tattoo. (Også det som maoriene bruker...) Det skulle visstnok være mindre smertefullt, men det er jeg neimen ikke sikker på... Det fine med dette, er at man kan bade med en gang. Og når man er på sol og badeferie, så er jo dette et poeng.
Det ble navnet til snuppa - i thaibokstaver den gangen. Og når mamsen har en tatovering på foten, så vil jo lillemor ha en også... Flaks er det da a man har tatoveringspenner, som man kan tusje med - og så forsvinner det! Og siden jeg har navnet hennes på foten, så ville hun ha det også... *ler* Så her er to jenter med tattisser på foten!
Men altså, ny tur til Thailand står jo på trappene til høsten. Og jeg har allerede begynt å se på muligheten av å gjøre en ny... Dette skal bli den siste, altså! ( yeah, righ..) Ønsker meg en sommerfugl, som skal symbolisere min frie sjel... Så jeg har begynt å tegne igjen. Blir det leggen denne gangen? Eller håndleddet? Eller blir det hofta? Det er mange tanker om ny tattis...

1 kommentar:

Christine Louise sa...

Grattis med ny tattovering :) Utrolig stilig..

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...