søndag 21. juni 2009

Good morning, sunday!


Sovemorgen er deilig!!! Vel, det å kunne sove lenge er deilig... Det betyr ikke at selv om man har muligheten til å sove leeenge, så gjør man det. Det er i allefall ikke slik med meg. Snupsi har sovet bortevekke i natt, og jeg våknet halv åtte... *fnis* Jaja, sånn er det bare!

Takk jenter, for igår - det var veldig koselig! Det er deilig når latteren sitter så løst som den gjorde igår...
Var jo på jentelag - og det var sååå hyggelig! Dessverre hindret regnet oss i å sitte ute, men det var nok helt greit. Tror nok at gradene hadde krøpet langt nok ned på gradestokken til at vi alle hadde godt av å være inne, uansett! Grillmat ble det - okke som! Og is og brownies... Og snop. Det ble så mye at jeg måtte slakke på beltet og kneppe opp en knapp... *fnis*

Idag skal jeg fortsette ryddejobben. Kommoden har kommet seg ut av huset, og de resterende tingene trenger å finne sin plass! Og så blir det vel et forsøk på å legge sofaen ut til salg på Finn, ja.
Men aller først, KAFFE og frokost! Så hente snupsi og kjøre henne i bursdagslag...

Avslutter med et SMIL og ønsker dere alle en fortreffelig søndag!

1 kommentar:

home 4us sa...

Høres ut som en flott lørdag og søndag med:)
Her skal det også ryddes i dag:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...