lørdag 27. juni 2009

Det er deilig å leve!!!


Åh - jeg kjenner at jeg lever!!!
Mor satt i solsteika (uten faktor = griserød nå) i 3 timer på kafé... Man smører lillemor med faktor 20, men glemmer seg selv. Jaja.
Det ble mer enn en av denne... iskaffe med appelsin - sååå deilig!
Lillemor er underveis "hjem" - men først måtte det litt obligatorisk grilling til før jeg kunne få henne heeelt med hjem, fikk jeg høre! Så straks er jeg avsted til litt pølsegrilling også. Kan livet bli bedre enn akkurat nå????

1 kommentar:

Frøken Englefjes sa...

Ofte er det enkle det beste, litt sol, litt alenetid, en iskaffe på kafé og pølser er toppen av lykken;) Livet er herlig!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...