lørdag 16. august 2008

Kanskje sy litt???

Jada, jeg er en de slappeste bloggerne som finnes om dagen. Ikke mye oppdatering her i gården, nei... Meeen - jeg HAR vært opptatt med andre ting, altså. I mine ledige stunder har jeg jobbet masse med å få ferdig Shutterfly albumet mitt - og det er nå faktisk underveis til meg i posten fra Statene. Jeg GLEDER meg som en liten unge! Så mesteparten av tiden har gått med til å perfeksjonere sidene i albumet. Bilder kommer når albumet er i hus!
De av dere som kanskje er interessert i å lære litt mer om digi-scrapping, kan jo sende meg en mail på lena@lenascrap.com - så kan vi jo se om jeg får igang et lite nettkurs av en eller annen sort? Merk at jeg kanskje ikke vil være tilgjengelig de nærmeste to ukene... (Juhuu! Ferietid!!! Men ingen vits i å komme for å sjekke ut inventaret mens jeg er bortevekke - jeg har husvakt!)

Så over til noe mer spennende! Jeg fikk tilsendt en link av ei venninne som jeg rett og slett bare måtte dele med dere!
Har oppdaget en side som dere bare MÅ ta turen innom : OttobreDesign! Kjære noen, så ufattelig mye vakkert å sy! Jeg ble sittende å bla leeenge, jeg! Her er etpar eksempler...
(Bilde : OttobreDesign.com)
(Bilde : OttobreDesign.com)
Her er det jammen fristelser i fleng - og jeg som egentlig ikke har sydd så veldig masse, blir faktisk fristet til å prøve meg...
Ha en glad lørdag, kjære bloggvenner!

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei... håper formen er bedre!! sy i vei du...hvis tiden strekker til!?

vi har vært i reptil parken i dag, blir masse drømmer på mor i natt... for noen ekle kryp dyr!!

jeg har kjøpt kamera også!!!!!!

ha en fin lørdagskveld...

Anita sa...

Wow! Der var det mye fint!! Må sette meg ned en annen dag og nyte og planlegge;o) Gooood lørdagskveld!! Klemmer!

Ingunn sa...

Så fin blogg du har!

Fru Fjeldhammer sa...

Jada, mannen i butikken sa jeg måtte kjøpe minnebrikke ellers så fikk jeg ikke tatt bilder..*S*
Det ligger fortsatt i esken, synes det er litt skummelt!!!!!!!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Skal sende deg en mail jeg.. for jeg vil være med på nett kurs:)

God tur på ferie:) Hils snuppa:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...