søndag 3. august 2008

Har malt idag!

Idag har jeg virkelig tatt meg selv i nakken!
Siden jeg lider av uhelbredelig TTT-syndrom, så MÅTTE jeg bare idag. (Utrolig hvor mye enklere slike prosjekt er med en mann i hus! Det er ikke det an man nødvendigvis trenger å få hjelp av mannen, men da blir det i allefall satt pris på at noen tar kosten fatt...)
Det er ikke alltid så veldig lett å finne tid og overskudd til å male vegger i stua når man har en akiv og ikke minst en skravlesjuk prinsesse som lider av munndiaré - som skal gjøre omtrent altmulig annet en å være inne en regnfull søndag og se på maling tørke... Men idag har jeg i allefall tatt for meg en vegg, da! Når jeg opprinnelig malte stuen her (for over fire år siden) så var jeg litt uheldig og valge en farge med for mye rødskjær i. Ikke fint med en kaffe latte-variant, men et hint av lakserosa i feil lyssetting, sier du??? Neeei - det ER ikke det altså! Så nå har jeg fått en vegg i den fargen jeg VIL ha. Pluss at jeg har spraylakket et speil og litt annet diverse.
For øyeblikket står alt og tørker - så jeg får vise frem skrytebilder senere av herligheten. Måtte bare innom her og SKRYTE litt av meg selv...

8 kommentarer:

joanna sa...

Hihi...Vi skal male stova i morgå. Mannen avleverer borna hos svigermor og i morgå skal vi male stova! Har par veker ferie gjen så det blir fram med malarkosten og MASSE pågangsmot!

Lena sa...

Selvfølgelig må du skryte litt !!!
Syns du har vært flink jeg, skikkelig flink. Sitter her å glor på stueveggene mine hver dag og kjenner etter om malelysten kommer...den kommer bare ikke. Mine vegger malte jeg for 5 år siden i en altfor mye grønt i farge. Å så har jeg plenty av FURUlister, dører og vinduskarmer som skriker etter maling.
Sender du over litt malelyst kanskje?
;)

Anitas hus sa...

Det er lov å skryte litt av seg selv når du har vært så flink;)
Gleder meg til å se resultatet!
Ha en fin søndag!
Klem:O)

Daisys home sa...

Hei ja det er et tiltak før en kommer igang med malerkosten,men du verden så morro det er når en kan beundre det ferdige resultatet.Her er det utvendig maling av hus som gjelder ,for tiden.Men etter som ryggen min er helt på tverke så er det handymannen,stakkars,som må ta all jobben alene.Fortsatt god maledag til deg

Fru Fjeldhammer sa...

Alright, en effektiv helg skjønner jeg!! Gud jeg styrer meg photoshop, scrappinga skjønner jeg nada av... må nok ha deg ved min side et par ganger til..*LOL*

Gleder meg til å se resultatet for nå har du jaggu vært flink altså!!

I morgen er det ketolyse på meg, så du får bære med meg på jobben!! gosh...

klem

Rosa sa...

Malelyst, ja.... snakk ikkje om det. Eg har eit halvt stakittgjerde som skrik etter maling. Og nei, det har ikkje mangla på soldagar til å få jobben gjort heller. Berre arbeidslyst og sånnt.

Takk for besøket hos meg!

home 4us sa...

Flink du er:)
Gleder meg til å se bilder av herligheten.
Må nesten se meg rundt om det er noe jeg kan male her...
Ja i morgen blir det malt..ett eller annet..
Klem:)

Frøken Englefjes sa...

Så hyggelig med sympatihilsen;)
Jeg synes du har vært kjempe flink å male jeg, gleder meg til å se bildene!

Nå skal jeg snart ha 1 uke fri og det blir deilig;) det er den eneste friuken jeg får i sommer. blir litt stresset av alt jeg skulle ha gjort med masteroppgaven, alle planer som skulle vært laget for aspirantene mine og for 10. klasse, vurderingsskjemaer som skal utformes, ja osv...

Jeg hadde tenkt å ta helt fri den uken vi skal på hytta, men hvis det ikke er så fint vær kanskje jeg bestemmer meg for å jobbe 1 time hver dag så får jeg hvertfall gjort litt hver dag. Men jeg hadde sikkert hatt godt av å bare ta helt fri....men vi får se hva jeg klarer.

Setter utrolig pris på hilsen altså, det var skikkelig stas.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...