søndag 17. august 2008

Coffee, anyone?


Starter dagen med min må-ha kopp med kaffe, jeg! Mmmmm... Ingenting slår Nespresso-kaffen min, altså! Så her et er bilde av fristelsen til dere som også elsker kaffe...


Her er beviset på at jeg faktisk maler litt her hjemme... Veggene begynner å få den rette fargen, men jammen er det litt av en jobb. Ikke selve malingen, men alt forarbeidet. Spesielt når bokhyller og annet er skrudd fast i veggen... Bøker som skal vekk før hyller skal flyttes, bilder som skal bort. Pjuh! Er det forresten noen som har en idé om hva man kan gjøre når man rett og slett har for mange bilder som alle bør få lov til å henge på veggen??? Tror nok muligens jeg må pakke bort noen, men egentlig har jeg ikke lyst...

Nei - nå skal kaffen nytes her, dere! Ha en aldeles nydelig søndag!

3 kommentarer:

Anne sa...

Hei du snupp!!!

Sliter med sammeproblemstillinger du som meg når det gjelder blder og veggfarve ser jeg. les mine siste innlegg, og gud!! som jeg vil vite hvilken farve DU maler!!

...og kaffen! ja, DEN står her også.

Ann Helen sa...

Mmm, nå må jeg lage meg en kopp også.. Lykke til med maling! Driver på jeg også, mens mannen legger gulv i gangen. Er et herk, men blir fint til slutt da!
God søndag:-)

joanna sa...

Kaffien er klar her og, men malinga er vi ferdige med. Men for all del er heilt enig i at det er forarbeidet som er mest slitsamt...

Kos deg vidare både med kaffen & malearbaeidet ;O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...