mandag 21. juli 2008

Funn på Harryshopping og barnesko.


(Mobilbilde)
Her et mitt seneste funn! Var på Harrytur til Sverige på lørdag og klarte å få kloa i dette fine fugleburet. Ble sååå glad da jeg fikk det med 70% avslag i prisen! Synes vel det ser litt tamt og "magert" ut der det står, men har planer om å få på plass en liten eføy der inne, så blir det vel bra!
Ved siden av står forresten lillesnupsi sine aller første sko, de står fremme hele tiden... Fra mine gamle dager i gullsmedbransjen så vet jeg at det går an å forsølve slike, men jeg får liksom ikke helt blitt enig med meg selv. Om jeg beholder de slik de er nå, så ser man jo slitasjen på de - og det er litt av sjarmen for meg. Forsølver jeg, så kan jeg bruke de til å ha blomster i... Er det noen av dere der ute som har forsøvet barnesko?

9 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så fint fuglebur du har fått tak i! Også så deilig med 70% da:-)

Min mor forsølvet mine første sko til konfirmasjonen min, og de er sååå fine! Jeg har brukt de som pynt på bordet i dåpen til begge jentene, og det ble så koselig synes jeg! Gleder meg til å se hva du velger å gjøre!

Ønsker deg en fin uke!

Fru Fjeldhammer sa...

åh, ble helt missunnelig her nå jeg.. det buret var jo helt rått!! Ha skoene slik du, mer sjarm i det...

nop, står fortsatt ikke tilgjengelig!!

Memories sa...

Hei!

For et søtt fuglebur også heldig med prisen;)

Jeg ville hatt skoene slik de er nå! Mye mer sjarm i det synes jeg.

Fortsatt god sommer!

Fru Fjeldhammer sa...

Du plager ikke meg altså!! Har akkurat lagt ut et nytt innlegg jeg nå...

Jeppers, du er dyktig... nå funker det!! Hvor fikk du tak i det buret?? fler igjen? vil herme jeg nå altså!!

klem

Tove sa...

Kjempefint fuglebur, det var jo fint som du hadde det nå også da:) Og med skoene hadde jeg nok vært like i tvil som deg.. så er ikke til stor hjelp med det er jeg redd..

ha en flott uke

klem

Tone Yvonne sa...

hei, hei

Så fin fugleburet er!!! Stemninsfult med lys i da ;-D

synes skoene er sjarmerende som de er jeg.....

ha en fin kveld :o)

klem

Fru Fjeldhammer sa...

Tja, men trenger jeg to soffar da? *S*

Syns jeg dro kjennsel på buret ja, har jo siklet på det før, men har aldri sett det til 70 prosent, da hadde det stått her i stua... *LOL*

I morgen skal jeg en tur på bærums verk, kos deg på jobben!! *S*

Vakkert Liv sa...

Grattis med fugleburet!!
Synes skoene har sin sjarm sånn som de er. Dda kan alle skraper synes....

Therese sa...

Jeg tror det er blitt mer og mer vanlig med forsølving av barnesko til konfirmanter de siste årene. Det er hvertfall inntrykket jeg har. Mine er hvite med sjarmerende slitte tupper, og slik skal de forbli. Jeg synes det er finest :)

Flott bur. Også til 70% av prisen? Det var jo et skikkelig kupp :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...