torsdag 10. juli 2008

To awarder og litt utsikt...


Jeg har vært så heldig å få TO awards mens jeg har vært fraværende her på bloggen min... Tenk at dere gir lille meg en award, da dere! Jeg ble så innmari rørt og glad over å få denne! Så tusen takk til Chatrine og Anna-Lisa for awarden! Hvilke syv jeg skal gi den videre til, må jeg tenke litt på... Lover å komme tilbake til det!


Og så måtte jeg bare vise dere denne fine utsikten jeg hadde for noen kvelder tilbake! Ja, det er jo selvfølgelig bare å se bort ifra høyspentmasten og ledningene, så er den bare helt super. Det har vært mang en kveld det har vært vakre farger på himmelen. Men denne gangen var det litt ekstra... Eller hva sier dere??? Det er vel ikke så ofte man ser luftballonger lenger. Og i allefall ikke TO på en gang...

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...