fredag 18. juli 2008

Et lite livstegn!


(Foto : Anne Geddes)
Først må jeg bare få lov til å poste en liten gratulasjon til en av mine bedre venninner - som endelig fikk lilleprinsessen sin igår! Gratulerer så mye! Nå gleder jeg meg til å komme på besøk!

Her er et lite livstegn herfra... Ikke den ivrigste bloggeren om dagen, det er nok av andre ting å henge fingrene i! Må jo nyte "sommeren" mens den er her! Dessuten har jeg funnet ut at dette mer eller mindre har blitt en sorts dagbok for oss her i heimen på hva vi gjør og bedriver, i stedet for å vise den oppussingen jeg IKKE gjør for øyeblikket...
Jeg leter til stadighet rundt på nett etter nye og stilige gadgets - og det denne gangen har jeg dessverre forelsket meg i noe rødt! Jeg skriver dessverre, fordi nettopp nå er alt på kjøkkenet lyseblått... Haha! Har jo endelig kvittet meg med alt av limegrønt, og da ble det babyblått/lyseblått der inne.
Men jeg falt nå allikevel for dette settet jeg da...
Brødboks med tilhørende bokser! Fant det på JohnLewis og det koster kun den dette sum av 30$!!!

(Foto : johnlewis.com)
Hadde det ikke vært stilig å ha på kjøkkenbenken???
Mon tro om ikke jeg bør bytte ut lyseblått med rødt???
Carpe diem!

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Dette kunne blir en fin fargeklatt på kjøkkenet ja :0) Men du kan vel ha litt rødt innimellom det lyseblå? Er bare sjarmerende at ikke alt er i samme farge :0)

Fru Fjeldhammer sa...

for meg er rødt jul... men boksene var stilige!!

kos dere i morgen..

lillelise sa...

De boksene var kjempestilige! Ikke helt i min stil, men absolutt et blikkfang.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...