søndag 6. mars 2011

Vår i luften og fuglemating!

Jaaa - det er vår i luften, dere!!! Dette har jeg ventet på nå sååå lenge! Blir jo helt tussete og yr bare snøen smelter, jeg...
Vinteren har vært lang og kald - ikke bare for oss tobente, men også firbente og de med vinger har fått kjenne det på kroppen. Var det ikke i forrige uke at Viltnemda tok en elg på majorstuen?
Altså - mine omsorgstanker går idag først og fremst til de luftborne smådyrene. Her har dere et tips til en meget enkel fuglemater! Trengs ingen fancy fra Eva Solo, selv om den står på ønskelisten min... Til bursdag, kanskje - til bursdag?

Ønsker alle en fortreffelig dag i solskinnet, og er det ikke sol der du er - så må du kose deg for det! Det skal nemlig vi gjøre i ettermiddag - da blir det maaange kaker som skal smakes på. For på selveste kvinnedagen har snuppelille fødselsdag, og vi feirer med familie noe tidlig i år! Hei og hopp!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...