lørdag 19. mars 2011

Idag kanskje?








Idag er kanskje dagen? Etter å ha tatt en rask kontroll på hva som finnes på kontoen, så ønsker jeg meg de rette tallene idag. Tenk så flott det hadde vært?

Ellers er det noen tanker om ikke-blogging som opptar mitt hode om dagen... Igår skulle det være bloggefri dag, og vi skulle alle tenke litt på Japan. Og jeg bommet jo skikkelig! For jeg BLOGGET jo om det!!!? Det kan gå skeis noen ganger altså! Fra spøk til alvor - jeg har faktisk støttet med å gi noen kroner. Støttet du med å være stille på bloggen din, eller har du tatt i og støttet skikkelig???

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...