lørdag 25. september 2010

Lørdag og et oppbevaringstips!



Lørdagen er her, og dagen har atter en gang startet for litt siden. Siden ukedagene mine er rett så bra hektiske, er dette dagen hvor man får unnagjort ting man ellers i uken ikke får gjort. Så her står vaskemaskinen på og mor i huset bruker tidligtimene effektivt til å få unnagjort pc-bruk og jobbing!

Meeen - når det er sagt, så må man jo også få tid til leserunden og nettglaning etter tips og råd! Må jo ha noe å gjøre mens kaffen blir kald i koppen??? Og på min leten idag, fant jeg denne gode idéen! Og den er jo supersmart! Selv har jeg en sort puff med hjul på i skinn, som dessverre ikke heeelt passer inn med resten av interiøret - men det får bare være. Men etter å ha sett dette bildet, så tror jeg faktisk at det blir en mulig liten tur til Kid Interiør idag, og kanskje jeg finner en fin kurv som kan få noen hjul på seg???

Men før turen går til det lokale kjøpesenteret - så blir det nok en tur innom den lokale brannstasjonen! Får det har jo vært den nasjonale brannvern uken denne uken - og den avsluttes med åpne brannstasjoner rundtom! Og siden vi bruker å være trofaste på denne begivenheten, så kan vi jo ikke unngå å ta turen i år også!

Til slutt avslutter vi lørdagen med festivitas sammen med familie - for her er det utenlandsbesøk, tenk! Det blir nok litt ekstra godis i kveld. Så alle tnaker om moderat inntak av kalorier får jammen vente til mandag! *ler*

Ønsker dere alle sammen en fortreffelig lørdag!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...