fredag 10. september 2010

Dagens kupp fra Ikea!


Så har man kommet seg hjem fra dagens lille raid på Ikea. Man startet som seg hør og bør med middag, som etter snupps ønske ble laks idag. Så var det bare å forsøke å finne inspirasjon. Vel og merke greit, det- for det er mange flotte løsninger der. Men ingenting passer mitt dumme soverom! Men uansett soverom eller ikke, så klarte jeg å få med meg litt av det jeg var på jakt etter. Det ble håndkler, lamper og lys. Og de lyserosa lysene der som ser ut som dessertglass, de lukter aldeles nydelig! Blir nok en liten favoritt, ja...
Nå skal lysene tennes og freden og roen kan senke seg i mitt hjem.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Lys er et minimumskjøp når man besøker Ikea...men hva med servietter? Fikk du ikke med deg servietter? Det er jo også et minmum. God helg!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...