tirsdag 31. august 2010

Zumba og sånt...



Den store treningstrenden Zumba er over oss!
Til uken begynner det lokale treningsstudioet med nettopp denne treningsformen og jeg har sett frem til dette lenge.
Så kommer første nedtur. Timen er "sen" - dvs at vi alene-mammaer (eller pappaer, for den sakens skyld) ikke får hatt barna på barnepassen. Fordi den stenger en halv time før zumbatimen er slutt.
Mail sendes og beklagelser blir utgitt muntlig til senterleder. Han skal være en flink kar og se på det. Toppen!
Så neste nedtur. Til den aller første timen er det "bare" 15 personer som står på venteliste. Og ikke mindre enn 50 skal trøkke seg inn i salen og slenge armer og bein i hverandre fordi plassen blir litt trang...
Haha - jeg lurer dere alle sammen, for jeg tar en Zumba-time en annen plass jeg. Hvor det både er barnepass og nok av plass i salen. Så hvem lo sist og best denne gangen???

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Såpass. Hvor zumbaer du da? Nei nå blei jeg nysgjerrig. Hjemme?

Anja Holt sa...

Jeg venter til zumba-trenden roer seg, det går nok fort! Bare vent!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...