søndag 15. august 2010

Lomper og Tusenfryd



God morgen, kjære bloggiser.
Dagen har startet for lenge siden og vi er straks ut døra... Kaffe og saft er i sekken, likeså er gode påsmurte naanbrødrester fra igår. Kursen går til Tusenfryd! Hadde jeg bare ikke falt for fristelsen å kjøpe andredagsbilletten når jeg var der tidligere i våres... Jaja - det er vel ikke mest for meg?

Noen av dere har vel fått med dere lompemarerittet mitt? Og som jeg skrev i tidligere innlegg, så fikk jeg en telefon når vi var i Spania. Litt undrendes på om jeg ville få noenting - men igår hentet jeg da ut en liten Smartpakke fra Ola-lompa på posten! Og se så mange fine ferske lomper! Og lefser... Det var litt av en service, det! Så nå må jeg tenke ut hvilke måter jeg kan spise lomper på! Her i huset finnes nemlig ikke smør - og da fester sukkeret så innmari dårlig... Og i tillegg når man har en 6åring som har en emaljesykdom på nye tenner - da SKAL man ikke spise sukker. Ferskost, dill og laks, kanskje? Jeg finner nok på noe!

Nei - her blir det straks ut døra. Ha en toppen dag - det skal vi.
For i morgen, - DA braker det løs!

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

smøreost og spekeskinke!

Frøken Englefjes sa...

Så fine neglene i innlegget under ble:) Flink er du! Jeg vil også ha...

Håper du har hatt en fin sommer:)

Olstad sa...

Håper skolestarten har gått bra:-)

Om du har lomper igjen så har jeg verdens beste tips og det er creme fresh, rukkula og litt spekeskinke kanongodt.

Ha en fin dag.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...