lørdag 21. august 2010

Flipp Flopper...



Vi har vel alle brukt de på sommerstid? Vasset rundt i de, være seg til lands eller i strandkanten? Hva i alle dager er det jeg snakker om nå? Joda - jeg snakker om Flip Flops!
Har et favorittpar selv som såklart er rååsssa - og et utall andre har jeg også vært igjennom.

Vel - her ser dere en puff man kan ha på balkongen eller terrassen eller rett og slett rundt poolen. (Jeg sliter litt med det der med pool, for jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal ha den... *ler*) Denne puffen er faktisk laget av resirkulerte flips flops!!! Hvor kult er ikke det?
Men det undres meg litt hvordan sittecomforten er på denne da....

Carpe diem, ladies!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

...jeg undrer meg litt hvordan lukta er, he he. Men kul var den. God helg!

Anja Holt sa...

Flippflopp, slippers, kjært barn har mange navn... men jeg vil heller ha de på beina og kjøpe nye til føttene og ikke sitte på dem etterpå.

Hver sin lyst! Hehe!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...