mandag 19. oktober 2009

Jeg har jo helt glemt...

Jeg har fått en utfordring fra Frk.Englefjes - og den har jeg jammen helt glemt av... Men her kommer den altså:
1). Skriv 3 ting du husker som om det var i går
- Da lillesnupp kom til verden...
- Et frieri jeg fikk i karibien en gang...
- Da jeg danset på scenen med Boney M. Kun jeg. Johoo.
2). Skriv 3 ting du misliker
- Ikke ha mer timer i døgnet
- Kulde og snø
- Fårikål
3). Skriv 3 ting du liker godt:
- Når lillesnupp kommer smygende opp i mammas seng...
- En skikkelig treningsøkt. (Hadde aldri trodd jeg skulle skrive det!)
- Thailand...
4). Skriv 3 blogger du besøker daglig.
Kommer litt an på hvem som har oppdatert seg...
Drømmen-Om-En-Eplehage
Chatrine
Mona
og en til, men den er privat...
5). Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
Faith Hill - If you're not in it for love
Lady Gaga : Just Dance (den er på treningen også...)
Og soundtracket fra Mama Mia filmen...
6). Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
CSI
Bones
Akutten
Jeg velger å gi utfordringen til de som har lyst til å begi seg ut på denne, jeg!!! Alltid moro å lære noe nytt om dere andre bloggiser.

Nuh - er det nattinatt herfra. Er mør i bena etter en skikkelig hard treningsøkt i kveld, ja...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...