søndag 28. september 2008

O' herlige søndag!

Velkommen, herlige søndag!
Her hos oss er det en aldeles nydelig dag, solskinn og knallblå himmel! Den skal virkelig nyyytes til det fulle.
Den opprinnelige planen var å få malt den siste veggen min i stua, men den utgår - vil heller bruke det flotte høstværet der ute...

Her skal det straks stekes litt egg og bacon, kaffen dufter godt fra kjøkkenet - kan det bli bedre? (Joda, hodepinen etter rødvinen igår kunne uteblitt - DA hadde alt vært strålende! Hehe...)

Jeg var innom NIB igår og så forundret at det hadde vært diskusjoner og sure miner der inne. Hvorfor i alle dager MÅ man slenge ufine kommentarer og skape splid rundt omkring? (Ikke rart det blir krig, tenker jeg...) Og da om noe så banalt som om en blogg inneholder interiør eller ikke? Ok, jeg er med på bloggrollen. Det har jeg faktisk vært ganske lenge. Men her hos meg blogges det om alt mulig og ingenting. Både interiør og vafler. Feriebilder og tomatplanter. Det er ikke bare oppussingsprosjekt å finne hos meg. For det har jeg verken tid eller mulighet til å holde på meg hele tiden... Har funnet ut at de som har lyst - de kommer på besøk til meg. Og jeg har også mine jeg som jeg bevandrer meg til. Jeg skulle bare ønske at noen kunne holde seg for gode til å absolutt MÅTTE klage på småtterier... Jaja - det var min lille utblåsning! (Og har du lest deg så langt, så har du vel sikkert en mening om dette du også...)


(Bilde : SkönaHem.se)
Jeg må jo passe på å legge inn noen bilder idag også. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne ha en spise plass som dette... Dessverre så har jeg ikke plass, ei heller lar det seg gjøre med en fireåring å ha HVITT overalt. Nesten ikke beige, engang - for det har jeg på sofaen min. Nå er det straks på høy tid at jeg skal prøve meg å vaske trekket i maskinen - håper det går bra...

(Bilde : SkönaHem.se)
Jeg ønsker meg et slikt kjøkken... Selv om mitt eget faktisk ikke er så ille. Ganske fornøyd, er jeg. Men det er ikke HVITT, da... Men praktisk er det! Og stort og deilig. Med skipsgulv som jeg virkelig elsker! Kanskje jeg skulle slenge ut noen skrytebilder av det snart???

Jeg håper dere nyter søndagen - det skal jeg! Mye som burde gjøres, men det får jammen vente. Skal ta med meg kameraet mitt idag og jakte litt der ute. Gleder meg!
Carpe diem, alle sammen - ha en glad søndag!

5 kommentarer:

home 4us sa...

Nydlig kjøkken. Jeg har planer om å pusse opp vårt. Og det skal bli hvitt. tenkte på lidingø fra IKEA. Neste vår, da...

Enig med deg om den diskusjonen på NIB. Blir helt matt av sånt. Noen tar bare helt av. Samme for meg tenker jeg, jeg endrer ikke på hva jeg blogger om, det blir litt av hvert alt etter dagsformen. Og det er sant som du sier at man har ikke tid til å bare pusse opp og tenke interiør hele tiden. Fri og bevare meg:)

Vis kjøkkenenet ditt. Det hørtes flott ut.
Ha en god søndag!

My home is my Castle sa...

jeg teknte akkurat det samme som deg...
Ikke rart det blir krig i verden !!

Nydelige bilder du har lagt ut. Hvem kunne ikke tekne seg noe sååå lekkert ;)
Hadde vært veldig moro å sett litt av ditt ja hehe..

Ha en fin dag
Klem, Kari

Fru Fjeldhammer sa...

kjøkkene ditt er jo utrolig fint.. det har du all grunn til å være stolt av!!!

klem

Klarafina sa...

Siden søndagen snart er over vil jeg ønske deg en god ny uke!

sirisinspirasjonsunivers sa...

Koselig blogg du har :) Gøy å kikke innom her, og jeg kommer gjerne tilbake. Den sida di med scrappingen var også veldig inspirerende! Ser ut som en flott hobby! :) Hilsen fra Siri

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...