søndag 21. september 2008

Kan dere hjelpe meg???

Jeg sitter her og forsøker finne frem igjen en blogg jeg var innom igår... Trodde jeg hadde lagret den på listen min, men nå finner jeg den da altså ikke igjen!
Altså : det er en meget kreativ sjel som har denne bloggen. Veldig flink med håndarbeide. Har en liten "salgsblogg" hvor det er litt ymse. Stilige strikkeluer, hekleluer, bilder, bestemortepper og annet.
Så nå sitter jeg her da... Og vil gjerne finne tilbake til denne bloggen. Kan du sende meg linker til handycraft-damer som har en liten shop???

Tuuusen takk!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

kanskje lillemusmei?

fru vims sa...

og om det ikke er det, så kan du jo kanskje sjekke History i nettleseren din?
Det vil du finne alt du var på i går :)

Lena sa...

Har funnet den!!!

fru vims sa...

så bra at du fant den :)

nå er jeg jo selvfølgelig nysgjerrig på hvem det var da :D

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...