lørdag 20. september 2008

God morgen, lørdag!


(Foto: Gullers)
God morgen alle sammen!

Her har dagen startet for en stund tilbake. Det er deilig å våkne tidlig på fridager, eller hva??? Man får jo så utrolig mye mer ut av dagen på den måten... (Yeah. right! Snuppelura her skjønner ikke at det faktisk GÅR AN å sove litt lenger enn halv syv på en fridag... *urk*)

Vi har tenkt oss på brannstasjonen her, vi også. Gjorde et godt forsøk ifjor, men da var det så fullt av besøkende der - at vi rett og slett ikke fikk parkering, så vi ga opp. Idag gjør vi et nytt forsøk og tar med oss oldemor. I tillegg blir det nok litt shopping, for den lille damen her i heimen vokser som ugress og trenger nye klær. Hvorfor er det ikke slik at barn kan vokse bare noen mnd i året? Si for eks den måneden man får feriepenger eller da man har halv skatt til jul??? Jeg blir nesten ruinert av å handle inn dyre dresser, Goretex-støvler og annet mikkmakk som man trenger. Og mor, midt oppi det hele??? Jo'a - hun nøyer seg med både jakka og støvlene fra ifjor.... Dog slo jeg på stortromma og kjøpte denne herligheten her litt forleden:

(Bilde : Hm.com)

Noe må jo en stakkars mor trøste seg med, eller hva??? Nå er det straks avsted her for å hente oldemor, så dere får ha en flott lørdag der ute!!!

2 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

De innkjøpene man må utføre, bare fordi det er nødvendig kommer aldri på rett tidspunkt. Hadde storhandel til midtimellom bror rett før skolestart. Han har fått i seg noe mystisk i sommer, for plutselig var han blitt en bønnestengel. Og det ser jo litt kårni ut med bukser midt opp på leggen første dag på ungdomsskolen liksom...

Lekker jakke du har fått deg da. Så sprek farge! Jeg skal ha meg ny i år jeg også, det ga jeg beskjed om i fjor når jeg gikk i samme jakken for N'te år på rad... Brukte den til og med som høygravid. Finner jeg en ny? Neeeei da. Typisk, men jeg gir ikke opp! He, he!

Ha en spennende dag på brannstasjonen og kos dere sammen med oldemor!
God klem fraTove

Tara sa...

knallfin jakke du har kjøpt deg:)
kos deg i helga...
klem tara

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...