mandag 22. september 2008

Nå er julen her!!!

Haha - snart, om ikke altfor lenge - så er den faktisk det! Den har kommet et skritt nærmere inn på kjøkkenet mitt idag.
Tidlig ferdig på jobb, skulle "bare" innom det lokale kjøpesenteret for å kjøpe en liten oppmerksomhet til ei som slutter hos oss på jobben i morgen. Tre kvarter senere har jeg ennå ikke kommet meg på trening, men jeg trener godt ved å gripe hardt om handleposene... Hvem snakket om shoppestopp??? Hah - det va'kke mei... (Selv om kontoen skulle tilsi at NÅ er det nok!!!)
Det hele bunner nok i de flotte koppene jeg blogget om i forrige innlegg. Prikkete og deilige. RØDE. Og alt av tilbehør på mitt kjøkken er LYSEBLÅTT. Dårlig kombinasjon. Passer ikke. Må bare en liten tur innom Fryd for å se om de har no' fint i rødt... *SJOKK* Jammen hadde de ikke det, gitt...
Skal sette på plass herligheten etterpå, nå må jeg avsted og hente snuppa i barnehagen. Og så er det foreldremøte etterpå. Men etter DET - da skal jeg ta bilder for dere. Og skryte av at julen har kommet litt inn i mitt hus!
God jul!

2 kommentarer:

Anita sa...

Det gleder jeg meg til å se:O)

Fru Fjeldhammer sa...

venter... he he he

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...