søndag 21. september 2008

Premie!!!


Jeg har fått premien min fra NIB! Har hatt den i hus noen dager nå, og jeg DIGGER disse Greengate-koppene! (Kvaliteten på bildene er litt dårlige, de er tatt med mobilen...) De er RØDE, prikkete og deilige!!! Og med røde, deilige kopper - må jeg endre litt på pynten på kjøkkenet. Da kan jeg jo kjøpe den herlige brødboksen og kjekskrukken jeg har blogget om litt tidligere...
Tuuusen takk for en super premie til dere jentene på NIB!


(Foto : mobil)

(Foto : mobil)
Så var det etpar bilder fra den åpne dagen på brannstasjonen igår... Først lillesnupp som syntes det var skikkelig skummelt å sette seg inn i den store brannbilen, så da ble bildet tatt foran bilen i stedet...

Og på det siste bilder der, så er det mor sjøl som måtte til pers. Og misforstå ikke, jeg skal ikke sette meg på hesten, nei. Jeg gjør et ivrig forsøk på at snuppa skal tørre å prøve den kule hjelmen til sivilforsvaret... Uten hell, selvfølgelig. Så da ble det bare sånn denne gangen. *ler*

Ha en flott søndag alle sammen - og carpe diem!

3 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Hei!!

Gratulerer :o) de er så fiiiine, de koppene fra Greengate!!! Heldiggrisen :o)
Rødt med prikker, ja, det er bare fantastisk ;-D

fine bilder fra åpen brannstasjon også - hjelmen kler deg! Karriereskifte på gang??? ;-D

Ha en strålende søndag!!

My home is my Castle sa...

Flotte kopper :)
Så heldig du er da ;)

Ha en fin dag

by Siv sa...

Har de koppene selv med røde blomster, de er sååååå gode og koselig å drikke av... Så lenge man ikke fyller varmt helt til randen hehe
Så kjekt å få ansikt på bloggerne der ute, koselig bilde :)
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...