søndag 23. september 2012

Søndag og familie & vennetid!

www.coxandcox.co.uk
Så har det jammen blitt søndag! Dagen igår forsvant i en døs, den er allerede borte - men idag står det en ny på trappene! Og den skal nyyytes til det fulle!
Her hos oss har høsten inntatt oss for fullt. Bladene blåser ned fra trærne, det er grått og det er fuktig ute. Hva er vel mer fantastisk da enn å tilbringe tid med familie og venner? Idag skal vi nemlig i snuppe-selskap! Mitt søte fadderbarn har nemlig fødselsdagsselskap idag - hun har blitt 4år allerede! Tiden flyr og barna blir stooore! Så idag skal vi, Snupsi og jeg - kose oss med gode venner og sikkert en kake eller to...

I anledning familie, må jeg bare vise dere det geniale familietreet jeg fant på nett! Mitt f avorittshoppingsted, Cox and Cox på nett har fått en flott makeover og er verdt turen inn for å ta en titt! Dette er en waalsticker man kan dekorere veggen på barnerommet med! Helt genialt - siden man kan ta den av og på alt ettersom man ønsker...

Søndagen kaller! Ønsker alle som er innom en trivelig søndag!


Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...