tirsdag 14. september 2010

Tolix på barnerommet?


Bilder : antiquaireonline.com

Har fått med meg at det er stilig med Tolix stoler. Jeg leser da såpass med interiørblogger at de ikke har gått meg hus forbi...
Men det er kanskje ikke så mange der ute som er klar over at man faktisk også kan få tak i Tolix møbler til barnerommet også??? Har funnet to herlige sett her som hadde passet helt ypperlig på snuppetuppas rom, spesielt det RÅÅSSSA, da... Men fikk forøvrig hatten satt på plass her om dagen da hun proklamerte at hun hadde tre yndlingsfarger, tenk. For det var lyseblå, lilla og rååsssa. Men ikke så mye rååssa lenger som det var lyseblå. Jaha, tenkte hu mor. Det er jaggu godt at de fleste av klærne i skapet faktisk er rååsssa og ikke lyseblå??? Eller er det et garderobeskift på gang her?

Et café-sett hadde jo vært ganske stilig???

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Synes i grunnen disse barnevariantene er mer sjarmerende enn de grå til voksne. Må innrømme at jeg ikke har forstått "alles" elsk til disse dyre stolene/krakkene.

Guttemamma sa...

...huff,dette burde jeg vel ikke sett...:-)

Frøken Englefjes sa...

Åååå, jeg vil ha de rosa i STORE!!!

Anja Holt sa...

Ida har vært lyseblå siden siste året i barnehagen og er det fortsatt. Vilde derimot....

Karina sa...

Oi rosa :) Herlig! Men vet ikke om jeg ville hatt sånne i stuen akkurat ;) hehe! Men sjarmerende til små pikerom absolutt! :)

Koselig at du vil være med på give away hos meg :) Lykke til!

Ha ei fargerik helg :)
Klem Karina

Kali- sa...

Jeg skjønner meg heller ikke på disse må-ha-selv-om-vi-må-leve-på-vann-og-kavring-i-fem-måneder-møblene ;)

Min erfaring er også at bord og stoler faktisk ikke er så hyppig brukt inne på barnerommet, så sant det ikke ligger til rette for rollelek på dem. Så vi flytta Maikens barnemøbler (altså bord med to stoler) ut i gangen ved trappa, og nå er de veldig ofte brukt! For har man kjøkkenkrok, må man jo ha spiseplass. Og der inntas både plastjordbær og filtsalat :D

...og forresten, så har det vært fargeskifte her også... Fra rosa til lilla. Og regnbuefarger. Men mest lilla! Jeg liker også lilla best :)

*fnise* Ordbekreftelsen til denne kommentaren er forresten lysgurph. For et teit ord!

Supersnuppa sa...

Disse stolene er bare så stilige. Spesielt til barn, tror ikke voksenvarianten kommer inn hos meg. Hvor får du kjøpt disse stolene? Har du investert? Som bondefanget like utenfor Trondheim er jeg vant til at det meste kan skaffes, bare ikke her i distriktet:-)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...