søndag 5. september 2010

Nå har jeg bestemt meg!

Soverommet skal til pers!
Jeg har til det kjedsommelige lagt ut bilder av lekre soverom jeg kunne tenke meg. Nå er det på tide at det snart blir gjort noe med! Jeg har et soverom som dessverre rommessig blir ødelagt av et idiotisk avlangt vindu ved siden av et "vanlig" vindu - så nå må jeg forsøke å tenke ut en smart-løsning her... Har plukket frem Ikea katalogen. Kikker og blar. Må finne en supersmart løsning for hvordan jeg skal få utnyttet mest mulig plass på soverommet.
Har gått i tenkeboksen. Måler opp romstørrelsen nå og skal tegne litt etterpå.
Men en ting er klart - og det er gulvet! Jeg er fremdeles strålende fornøyd med lillemors vakre, lysegrå parkett, og jeg vil ha nøyaktid det samme på mitt rom.
Godt jeg har en ting krysset av på listen min!

Nyt søndagen der ute!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Da gleder jeg meg til følge med,Lena!!

Anja Holt sa...

Og resultatet blir sikkert kjempefint! Har du ordnet med farger og møbler i hodet nå, da?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...