søndag 12. september 2010

Det er krise!

Hvorfor er det alltid slik at man bare rydde og fikse litt?

På pc'n eller bare bittelitt inne på blogspotten sin???? Det gjorde jeg her tidligere idag - med det resultat at hele den lange fine leselisten min er BORTEVEKKE!!! Og det er jo kriiiise, kan skjønne! Hvordan i alle dager skal jeg huske alle de fine bloggene som jeg bare innom hver dag? Jeg som virkelig lider av tidlig Alzheimers?
Dersom du har en flott blogg som du kanskje synes jeg burde ta turen innom, så kanskje du kan legge igjen en liten notat til meg her??? Jeg vil så gjerne finne tilbake til den flotte lista mi!!!

Tusen takk!

6 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Ufff,ikke morsomt å miste alle man følger nei...
Håper du klarer å finne igjen de fleste...
Ønsker deg en fin søndag;0)
Klæm Linda

Anja Holt sa...

Hei, her er meg!

http://holt.homelinux.org/anja/

Rådyrveien sa...

Uff, sååå kjedelig!
Usikker på om jeg stod der langt nede en plass, men hvis ikke er du hjertlig velkommen likevel. :)
Lenge siden jeg har laget et innlegg nå, men har en stor intensjon om å komme sterkere tilbake.
(Må bare få unna en storopprydding i heimen først..hehe!)
Fortsatt fin søndag! :)

Precious Home sa...

Det samme har jeg gjort en gang også og ikke morro. Vet ikke om du har vært innom min, men du kan jo ta en titt hvis du ønsker;)

Ha en fin dag!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Har hørt det problemet kan oppstå om man tukler med kolonnene og sånt. Ser at jeg ligger på lista di nå, tar det som et kompliment at du huska meg, velkommen tilbake. ☺

h.espe sa...

Neiii, så utrolig kjedelig!!! Håper du klarer å samle sammen igjen de fleste av navnene!!

Ønsker deg en flott ny uke!

Klem fra Hildegunn

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...