onsdag 28. april 2010

Dekorativt!


Bilde : CoastalLiving.com

Som småbarnsmamma så har jeg huset fullt av utrolig mye rart snuppelille finner. Blomster, pinner, stener. Bare for å nevne noe. De fleste med små barn får vel små skatter hele tiden?
Når vi nå nylig var i Thailand oppdaget vi en fantastisk strand. På denne stranden var det veldig mange fine skjell, som vi selvsagt plukket med oss noen av. Og på CoastalLiving så jeg denne fine dekorasjonen - en super idé! Selv har vi tatt med oss sand fra utallige strender rundt om, og fylt den på forskjellige små glass. Det mangler bare at morsan skal klare å hekle små "hatter" til lokkene i forskjellige størrelser... DA skal dere få se! *ler*

Ønsker alle bloggiser en flott dag - nå skal i allefall min starte!

2 kommentarer:

Bossa sa...

Jeg gleder meg til å se pynten på lokkene. Selv har jeg faktisk en lei tendens til å plukke med meg stein fra Steigen, når vi er der..... Men jeg har mye glede av dem ute..... Ha en fin dag. Klem :O)

Lillesnupp og jeg sa...

Det var en smart idé ;-)

Gleder meg til å se de glassene med heklerier, er det en oppskrift eller fra eget hode?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...