søndag 3. januar 2010

Og vinneren ble...

Trekning er foretatt - på høytidelig vis.
Lillesnupp ble fornærmet tidligere i kveld, da jeg sa det skulle skje etter at hun hadde lagt seg, så klok av skade får man sørge for en tidligere trekning neste gang det blir en konkurranse!
Det var moro å kikke på mange nye blogger - dette var en fin måte å bli "kjent" med nye på!
Nuvel. Den heldige vinneren ble, som dere ser av bildet -Elisabeth - Innerst i veien! Kjempemoro, siden dette er en ny blogg som jeg har fulgt med på en liten stund. Grattis til deg! Send meg adressen din, så skal jeg få sendt avsted klokken - eller kanskje den blir levert på døren??? *ler*
Takk igjen til alle dere søte bloggiser - dere forgyller mine dager!

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hva! For en vinnerlykke! Tusen takk!

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

Ønsker deg en riktig fin januaruke. :o)

Else M@rie sa...

Gratulerer så masse! Var en flott premie!!

godt nytt år til deg Lena, har blitt lite med bloggrunder i det siste. Ser det er mange innlegg på de fleste jeg er innom!

Ha en flotters uke!

Anja Holt sa...

Gratulerer til Innerst i veien som ikke trenger refleks i mørket lenger!

Anonym sa...

Gratulerer til den heldige vinneren! Vi trekker også vår konkurranse i morgen, sjekk innom for masse deilig te! :)

Guttemamma sa...

Grattis til den heldige og klem til deg!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...