onsdag 27. januar 2010

Har så lyst på en slik...

Bilder : EllenSand.no

Så var det jo det med disse kjolene man har lyst på, da...
Dersom dere ennå ikke har oppdaget Ellen Sand sine kjoler, så må dere ta turen innom siden hennes HER! Hun lager de lekreste kjoler/tunikaer i nøyaktig slik stil som jeg har fått litt dilla på om dagen... Det eneste problemet jeg har nå, er at jeg rett og slett ikke klarer å bestemme meg for HVA jeg har lyst på! Hun har et utall av lekre modeller - her er det noe som passer for alle! Jeg får gå litt i tenkeboksen før jeg bestemmer meg, tror jeg. Men lekre er de - i allefall! Alle sammen!

Når det kommer til dette sofatrekket mitt, så er det . Ikke i svart (og det er jo sant at alt også synes på svart...) men det fiiine RÅÅSSSA som jeg hadde fra før. Det er fremdeles litt skrukkis, men lurt sagt - skrukker viser at det er nyvasket! ;o) Jeg kan garantere at det ikke blir noen mørke farger inn i stuen min, ja! Men jeg må dog innrømme at tidvis savner jeg den fine microfiber sofaen min - der lot alt seg vaske vekk med en fuktig klut... Men altså, det nytter ikke å gråte over spilt melk, den er jo bortevekke for en stund siden. Nå er bare spørsmålet om jeg skal investere i en Ektorp stol eller en sjeselong... *ler*

3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Takk for tipset! Her var det jammen mange flotte kjoler ja :o)) Vil ha jeg også!!!

Ha en fin dag!

Anja Holt sa...

Nei, for melken har for lengst trukket seg inn i stoffet siden du ikke lenger har microfiber? hehe, neida vennen, ble nok så fint atte!

Pia sa...

Ellens kjoler er kjempe-flotte! Jeg er så heldig at jeg har en sånn, og jeg er veldig fornøyd!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...