lørdag 17. oktober 2009

God morgen, lørdag!

Her ser dere en herlighet dere bare MÅ ha! Det er en håndkrem jeg virkelig anbefaler nå som det begynner å bli kaldere for de stakkars puselankene våre! Kremen kommer fra Naturally European og heter Verbena. Inneholder sheabutter som mykgjør og tar vare på huden i kulda. Den kan virke litt fet når man smører den på - men trekker seg godt inn og dufter deilig! Og som neglteknolog vet jeg jo hva jeg snakker om... Anbefales - løp og kjøp! Min er kjøpt på Dorothea...

Solen skinner, jeg er for øyeblikket barnløs og har morgenhåret på. Var ute med jobben igår og BOWLET - noe jeg ikke har gjort på 20år! Haha, så moro! Ikke det at det gikk så innmari bra, men vi hadde det bare så gøy!
Jepp. Det er bare å kaste seg rundt! Her er det faktisk trening som står på planen - best å få det unnagjort så lørdagens strabaser kan starte! Det er loppis oppi veien her, men jeg tror faktisk jeg klokelig skal holde meg unna. For det første er det pengebrukestopp (Thailandtur snart - kan shoppe der) og for det andre så blir det litt kræsj med dagens planer om å få ferdig barnerommet. Gulvet er på plass og det ble bare sååå fint. Klassisk eik er det visst. Og det ble så lyst og fint at jeg har bestemt at det skal inn på mitt soverom også... På snuppas rom mangler det nå noen lister, og så mangler det innredning til garderobeskapet. Og da tror jeg faktisk turen går til Ikea idag, gitt... Man får se hvor langt man kommer!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...