lørdag 31. oktober 2009

All Hallows Eve...



Så var vi kommet til Halloween, da! Har aldri vært noen stor tilhenger at de "innførte" feiringene fra USA, jeg da... Blir litt for kommers for meg! Men nå er det jo slik at man har ei lita jente i hus som veldig gjerne vil høste litt godis rundt omkring... Vi gikk trick or treat ifjor - med skrekkelig dårlig resultat. Nesten ingen som åpnet/var hjemme da vi ringte på - så i år kjøper vi godisen selv og koser oss med den! Vi har jo utstyret til å kle oss ut... *ler* Det rette været er i allefall på plass, for her er det en massiv suppe med tåke ute!

Så var det denne svineinfluensaen, da. Jeg tok vaksine på torsdag, siden jeg er i risikogruppen. Greit nok det. Vi ikke riske noe som helst nå som det nærmer seg Thailand-turen vår! Dessuten tenker jeg at mange gjerne blir smittet ombord i fly - og jeg ville ikke bli en av de. Så her sitter jeg, da. Med sandpapir i halsen og en stor, hoven kul på armen. Visstnok helt vanlige bieffekter av sprøyten... Men ømt er det! Hvordan er det med dere der ute? Har dere tatt vaksine?

Om litt så setter vi atter en gang kurs for Ikea... Pjuh! Det blir "bare" den fjerde turen på en uke. Det er flott med billige Ikea, men noen ganger går det litt kjapt i både produksjon og pakking. Denne gangen er det en del til stolen til snuppa som mangler... Jaja, det blir vel en is eller nok en gelé! Jammen godt det bare ligger 8min unna!

Ønsker dere alle en finfin Halloween-helg! Håper verken hus eller hjem blir egget! Moahahaha!

Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin Halloweenkveld med lille tulla :)
klem

Anja Holt sa...

Kos dere masse, her har vilde-prilde blitt syk.... og de bare ser laaaaaaaangt etter kjolene som henger klare.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...