tirsdag 27. januar 2009

Raskt innpå...

...føre vi setter avsted til jobb og barnehage.
Feberen ble bortevekke og det er ingen spor til mer sykdom - så det er vi glade for! Idag skal vi til kontroll av drenene som er satt inn og det blir spennende. Sist gang var hørselen nedsatt med nesten 50% på begge ører - så jeg er spent på hva ny test og lesing vil si...

Og et lite notat til det med propper og slikt for drenbarn som svømmer : igår kveld tikket det inn en sms fra instruktøren vår - Maria - og hun hadde funnet en link til meg! DET var service, det! Nå får vi først se om de bestilte proppene funker - ellers har jeg da et alternativ til!

Ha en finfin dag alle sammen!!!

3 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Lykke til i dag!!! Å jeg lurer faktisk på om vi(apotek 1) har sånne øre plugger og sånn bånd til å ha over...så slipper du å sende etter, skal se jeg!!!

Godt febern er vekk...

Anne sa...

Måtte se om lille prinsessa di var i formen igjen vet du :-)))

Herskapelig shabby sa...

Hei :) Så koselig å komme hit inn :) Vi har har tre barn og to av de har dren, så vet hva du snakker om der... Vi har fått støpt propper hos ørespesialisten, disse sitter som støpt uten slikt bånd (våre har nektet det båndet nemlig...) De kan jo høre med legen om de lager slike der også? Var en slags gummigreier de sprutet inni, så matte de ha det der et par minutters tid til det var stivnet, ikke var de dyre heller.

Men, ser nå at det var i dag du var der... Håper det gikk bra da! :))

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...