onsdag 14. januar 2009

På sene kvelden...

..er det på tide å poste et innlegg.

Merkelig, men er det ikke slik at man skal få MER energi av å trene? Kom meg jo på step/styrke-timen på mandag (og det gikk myyye bedre denne gangen, men like rød i toppen etterpå...) og kroppen har det finfint. Jada, litt eplekjekk nå - er litt ovenpå. Men denne uken har jeg vært fullstendig utkjørt på kvelden. Orker knapt noenting, sitter bare og gjesper og lengter etter sengen...

Først : tusen takk for alle søte kommentarer om jenta på forrige innlegg! Riktignok er min rosa ballettprinsesse verdens skjønneste (vel, tidvis) men det er ikke henne på bildene, dessverre... Ikke denne gangen!
Så : Awards!
Jeg har fått to stk siden sist!
Denne første fikk jeg av søte Sessan på SessanOchPrinsessan - tusen takk! Det er så moro at vi "fant" hverandre igjen via blogglandia - siden vi en gang der bak i tiden hadde en felles "dille" - negler! Den skal da selvfølgelig gis videre...
The rules for this award:
1. The winner can put the logo on his/her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the people you've nominated
Jeg nominerer følgende flotte jenter :
3. Mona
6. Siw
7. Og den siste går til alle dere andre som regelmessig tar turen innom meg og legger igjen søte kommentarer... Tusen takk, alle!!!
Og så var det denne herlige oppmuntringen!
Den kommer fra Frk.Fischer - tusen takk!!! Sender en liten oppmuntring tilbake - og håper snart all feber forsvinner på mini!

Nå blir det nattings herfra. Det er tidlig på'an igjen i morgen!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Kreativ.....TUSEN PÅ TUSNER takk, Lena!!! Du er så go'!! Datteren din er bare vakker på bildene under!! Ps. bloggtreff i Bærum fredag 6.februar, tør vi..?? Klem

Anne sa...

Å hælle dussan!!! Tenk å våkne til en slik flott overaskelse en tidlig tordags morgen, nå ble jeg virkelig glad ja!!! Overbevist om at skrittene blir litt lettere i dag. Snakkas, da kjærringa her skal styrte på jobb :-))

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...