onsdag 7. januar 2009

Jeg lever...

...men neimen ikke mer enn det!
Har så vondt i musklene mine at jeg knapt virkelig klarer å gå! Fatter ikke at det skal være sååå ille - jeg var da flink til å tøye ut etterpå? Det kjennes i allefall ut som om musklene i bakside legger og foran/bak lår har blitt kortere i løpet av dagen??? Vi har fnist mye på jobben av meg idag.... LOL
Håper på en bedre dag i morgen, men jeg er brått litt usikker her jeg sitter. "You walk like you have a turd up your ass..." Jupp - takk for den!
Og takk for alle gode tanker - og peptalk, jenter! Dette går nok bra - men det blir ikkeno mer trening før neste uke!!!
...derimot spiste jeg opp en Stratos nå nettopp... Ute av syne, ute av sinn.. Jaja.

6 kommentarer:

Livy sa...

Jeg kjenner til det :-) Jeg har det akkurat slik i dag jeg også! Vi får roe ned treningen et par dager, det blir bare bedre og bedre etterhvert som superformen kommer snikende;-)

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Anne sa...

Styrter inn og gauler (synger) av full hals "Staying Alive"!!

mali-mo sa...

Hahahaha. GJETT om jeg kjenner meg igjen fra tidligere tiders maratoninnsats på treningsfronten. Ta det med ro? Gradvis progresjon? Bygge opp utrente muskler over tid? Tror ikke det nei!!!! Hehehe. Husker veldig godt hvordan det var å bli "mobbet" av arbeidskollegaer ;)

God bedring! Det som virker best er faktisk å trene musklene såvidt varme igjen og så tøye dem forsiktig ut... (legg merke til ordene såvidt og forsiktig her). Stakkars ;)

Drømmen om en eplehage sa...

Det er stygt å le av andre, men det driter jeg i nå for jeg skoggler! hahahaha, jeg føler med deg altså og ler vel mer fordi jeg vet hvor j... det er. Uff, jeg må finne frem de nedstøva trening skoene mine selv, men driver å "glemmer" det foreløpig. Rødme!
snart, snart så bli det.

Stå på og helt enig igjen, like greit å bare få i seg fristelsene så er man kvitt de ;)
knis!

Nei, nå må jeg tisse.

klem

Frk .Fischer sa...

Sitter her å gap skratter... ha ha ..vel da er det vel bare å si...du kjenner at du lever ja....good luck....jeg tok en pilates time...og sier bare ikk undervuder det assa som jeg gjorde,,,shit fant noen Såre muskler jeg ikke viste fantes....det var vondt å le....STÅ PÅ DU!!!!!

Guttemamma sa...

Du må kutte ut denne treningen...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...