mandag 3. november 2008

Julegavetips?


For å få tid og overskudd til å holde på med alle prosjektene mine, så er jeg på ny igang med treningen. Alltid så kjekt med mandager. Da ligger uka der, så fin og ubrukt - og det bugner av muligheter til å gjøre noe aktivt. Aktivt? Følte meg ikke mye sprek der jeg sto på steppern i nesten en halv time før jeg skulle løfte litt, nei... Men etter nok av uker hjemmesittende - så er det på tide igjen. Blir sikkert deilig etter at jeg har kommet skikkelig igang, da...


Hva med å kjøpe litt kunst i julegave?
Mange tror at det koster fryktelig mye å kjøpe malerier - men det behøver det ikke gjøre. Jeg har vært inne på www.FineArt.no og kikket litt rundt. Der er det fortløpende kunstauksjoner. Man kan få tak i kupp...
Likte godt bildet over, jeg da. Prisen ligger nå på 950,- Men med en toalett som ikke funker helt som den skal - så går nok de skarve kronene jeg har til overs akkurat nå, ikke til kunst,- men snarere rett i dass. Hehe.
Ha en flott og begivenhets uke alle sammen!


6 kommentarer:

Guttemamma sa...

hi-hi,på lærerskolen! Du får omskolere deg...? Hva med "jakten på kjærlighten" neste sesong, og ikke mannen er all verden har han sikkert mye snasent innbo på gården...?

Ann Helen sa...

Ahh, der traff du et ømt punkt kjente jeg.. Treningen blir av en eller annen grunn så altfor ofte nedprioritert:/ Så søte dere var på Halloween:)

Tulip sa...

Ja julegavetips er ikke alltid like greit å finne.
Synes det er vanskelig å kjøpe malerier til andre, for det er så vanskelig å vite hva andre liker av kunst.

Så fine halloweendamer i innlegget under!

Anne sa...

Lykke til med treninga, fler av oss skulle kommet av denne stolen vet du.

Og, lo da jeg leste her ja for do bare må man jo ha...

[ barn i heimen ] sa...

Lykke til med treninga!! Du er flink hvis det blir en god vane:) Jeg begyner som regel bra...men...c

Vår lille hage sa...

Lykke til med trening! Jeg trener også, og det er herlig!

Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...