lørdag 1. november 2008

Familiebilde fra Halloween!


Da var vi jammen kommet over i november alt!

Oktober er bak oss, med poliklinisk inngrep som gikk storveis - så nå er vi endelig over i juleforberedelses måneden min! Har jo satt meg som mål at alt skal være klart til desember, så det er bare å sette igang! Pjuh!
Halloween, ja... Vi var ute og gikk knask eller knep for aller første gang igår. For å kjøre safe, så dro vi bare rundt til de vi kjenner godt. Heksejenta mi er ikke så fryktelig frempå, så det var greiest å gjøre det slik. Mor kjørte som Playboybunny - og stoppet tilogmed for å fylle bensin på Shell. Med duskehalen stikkende ut under jakka...
Dessverre så tror jeg de fleste konsekvent velger å ha utelyset av denne kvelden, ei heller å lukke opp... Vi ringte på 7 dører - og av de lukket bare 2 opp. Etterhvert ble heksa mi mer og mer lei seg, så til slutt ville hun bare hjem og kose på fanget. Godt var det jammen at mormor og besse var en av de som lukket opp...

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint bilde av dere!!
Tror det er mange som ikke liker konseptet halloween altså.. neste år får dere komme til oss, da har jeg beste meg for å ha en liten fest for småjentene.. med skumle kaker og muffins!!
det ringe på en haug av store unger her i går og de er så himla grådige... pluss at de står der med en pose fra kiwi.. da er det IKKE hyggelig!!

kaia fylte hele den orange bøtta,(det vil si halve bøtta ble fylt av en mamma som fulgte de...først)De gikk bare til kjente de og!! Men godteri har hun for resten av lørdagene før jul...hahaha

det var nok svigerfar som var innom med litt money i går...

ha en fin lørdag!!

Anne sa...

Å dere skulle komet hit, har til og med snop til overs jeg!!!
(Er nok ikke like tøff som jeg skriver i bloggen min vet du, kan jo umulig skremme de søte små...)

Vakre var dere begge to, og noen angrer seg for at de ikke lukket opp døren tenker jeg om de hadde sett dette bilde :-)
Skulle tatt det på forhånd vet du, og sendt det under dørstokken!!

Fin fin dag til deg, men slit deg nå ikke ut på rundvask og skrubbing. Jula kommer allkevel.

Rune sa...

Så flotte dere er:D Her er det også snop til overs. Her lukker vi opp til alle:D

Klarafina sa...

Dere ser jo veldig snille ut til Halloween å være. Jeg hadde heldigvis forberedt meg og gått til innkjøp av masse knask. Her ringte det på døra i ett sett fra mørkets innbrudd.

Guttemamma sa...

Så FINE dere er.Rart at ingen kjekke karer åpnet opp for playboybunnien...? :-)

Klarafina sa...

Hei! Meg igjen. Kan jeg få kopiere Nalle Puh sitatet? Jeg liker jo det svenske jeg....;)
Jeg har så langt bare laget sengesett i babystørrelse, men om det er etterspørsel kommer jeg også til å sy til de litt større barna. Send meg en mail om du er interessert i noe spesielt.

Guttemamma sa...

LOver å si fra om en singel kjekkas kommer forbi!! :-)

Anita sa...

Så koselig bilde, men så synd at dere ikke ble tatt imot hos alle!! Her er de aller fleste såååå imøtekommende og de eldre har gjort istand pakker/poser med godterier!! Helt utrolig syns jeg! Kjempe hyggelig! Hos oss var det over 30 unger innom, kjekt å bli kvitt litt gammelt godis;0) Ha en strålende uke! KleM!

Anonym sa...

Herlig herlig herlig bilde av dere to!!!! Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...