tirsdag 18. november 2008

Adventsstake?

Jeg skulle ALDRI ha sagt at vi kom oss utenom sykdom i forrige uke... Lørdag startet festlighetene med vondt i halsen. Nå er jeg på andre dagen hjemme fra jobben. Nesa er rød, snørra renner og kroppen er febervarm. Ugg! Håper jeg kan karre meg på jobb i morgen!


Jeg har søkt litt på nett etter en annerledes variant av adventsstake - og se hva jeg fant!!! Var ikke denne søt? Det spørs vel om det blir det som blir adventsstaken her i hus, for den er jo så liten... Men en fin variant var det jo!

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

God bedring!! Jeg vet hvordan du har det... men her er det minsten som har feber, den har ikke kommet til meg enda..!!

Ingunn sa...

Den blir nok fin til jul ja!;)

Kjipt med sykdom!Håper du blir pigg snart!GOD BEDRING!!
Klem Ingunn
(bildene fra kjolene ligger på bloggen min nå);)

Klaffen sa...

Å så immari kjipt. Vi har hatt den, ellers takk liksom. Skynd deg å bli frisk da. den advents staken var søt, og bitteliten! jeg skal ha kubbelys løsning og må vel skynde meg å få tak i zink tall snart:) God bedring til deg

Guttemamma sa...

God bedring !!! Kul, men noe brannfarlig...?

Guttemamma sa...

God morgen! HAr noe til deg...klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Ha ha ha - den likte jeg! :-D

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...